Tuesday, December 9

အေမ့အနက္

ပ်ိဳ
"ေမေမ့ဘ၀ရဲ႔ နံပါတ္တစ္ အေရးၾကီးဆံုးဟာ သမီးေလးပါ။
နံပါတ္ႏွစ္ဟာလဲ သမီးေလး..
နံပါတ္သံုးဟာလဲ သမီးေလး..
ေမေမ့ရဲ႔ နံပါတ္စဥ္တိုင္းဟာ သမီးကေလးပါပဲ သမီးေရ.."

ေကာ္ဖီခါးခါးတခြက္ကို ေမာ့ရင္း
ကုန္ဆံုးခဲ့ရတဲ့ မနက္တိုင္းမွာ..
ရဲရင့္စြာေပးဆပ္ျခင္းရဲ႔ အနက္ေတြဖြင့္ဖို႔
က်မအပတ္တကုတ္ ၾကိဳးစားမိသမွ်
ခိုင္းႏိႈင္းခံ နိမိတ္ပံုေတြအားလံုးဟာ
အေမ့အသက္ရႈသံမွ်င္းမွ်င္းေလးေအာက္မွာ
သိမ္ငယ္လြန္းစြာ ေဖ်ာ့ေတာ့သြားရေတာ့တာပါပဲ...

သိမ္ေမြ႔လြန္းတဲ့ အေတြးစိတ္ကူးေတြကို စားသံုးရင္း
လေရာင္ျငိမ္ျငိမ္ေအာက္ ေအးျမမႈေတြေကာက္မိတဲ့ ညတိုင္းမွာ
က်မရခဲ့တဲ့ ေလေျပႏုႏုနဲ႔ သမာဓိတိတ္္တိတ္ၾကားက
လကေလးရဲ႔ အရိပ္ေတြဟာ
အေမ့ရင္ခြင္ထဲက ေမတၱာေငြ႔ေတြၾကားမွာ
ခပ္၀ါး၀ါး မိွန္က်သြားတဲ့ မီးခဲေလးေတြသာသာ
ေအးျမေနရရွာေတာ့တာပါပဲ...

ဒီလိုနဲ႔...
ကုန္ခဲ့ရတဲ့ နာရီလက္တံအစုအပံုေတြၾကားမွာ..
အေမ့လက္ေခ်ာင္းေလးေတြက..
က်မပန္းခ်ီကားရဲ႔ အေျပာင္ေျမာက္ဆံုးစုတ္ခ်က္ေတြအျဖစ္နဲ႔
အေမ့ရီသံလြင္လြင္ေလးေတြက..
ဖြဲ႔မရတဲ့ က်မကဗ်ာေတြအတြက္ နရီကိုက္ကာရံေတြအျဖစ္နဲ႔
အေမ့ေသြးလည္ပတ္ႏႈန္းေတြက..
ဆိုညည္းခြင့္မရတဲ့ က်မသစၥာေတးေတြအတြက္
အထိရွဆံုး အဖြင့္သံစဥ္ေတြအျဖစ္နဲ႔
အေမ့ဆံစေလးေတြက..
က်မနဲ႔ေလာကၾကားက ေႏွာင္တင္းမရတဲ့ ျပတ္ေတာက္မႈေတြအတြက္
အခိုင္ဆံုးၾကိဳးစမွ်င္ေလးေတြအျဖစ္နဲ႔
. . . . . . . . . . . . . . .

က်မကေတာ့ အရြယ္လြန္အဘြားအုိကေလးတေယာက္
ျဖစ္လာခ်ိန္မွာေတာင္
အေမ့အတြက္
ကေလးသာသာ ကေလးေလးတေယာက္ထက္
ဘာမွပိုႏိုင္ခဲ့မွာ မဟုတ္ပါ...

က်မဘ၀ရဲ႔နံပါတ္တစ္ အေရးၾကီးဆံုးဟာ...?
နံပါတ္ႏွစ္ဟာ.....................?
နံပါတ္သံုးဟာ.....................?
က်မရဲ႔ နံပါတ္စဥ္တိုင္းဟာ........ေမေမ.....
မျဖစ္ႏိုင္ခဲ့ရင္ေတာင္

အေမ့ရဲ႔ ခြင့္လႊတ္ျခင္းေတြက
အရိႈက္ခက္ေနတဲ့ က်မရဲ႔ ငိုေၾကြးျခင္းေတြအတြက္
သစၥာအျမဲဆံုး သားေခ်ာ့ေတးတပုဒ္အျဖစ္နဲ႔...............

၁၉၉၇ခု ေမလ ၁၅ရက္
ေမေမ့အတြက္ အမွတ္တရ ေရးဖြဲ႔ခဲ့ပါသည္။

Type the rest of your post here..

No comments: